Utama Inspirasi Gereja Presbyterian Pertama Nashville Menjalankan Kedai Buku dengan DesktopLinuxAtHome

Gereja Presbyterian Pertama Nashville Menjalankan Kedai Buku dengan DesktopLinuxAtHome



Gereja Presbyterian pertama di Nashville, Tennessee menggunakan kekuatan membaca untuk mengumpulkan wang yang menyokong program misi Wanita Presbyterian mereka.



Anggota gereja menjalankan kedai buku pada hari Ahad di mana orang dapat melihat pilihan membaca di antara perkhidmatan. Kedai buku ini menjual buku fiksyen dan bukan fiksyen, renungan harian, Alkitab, buku pelajaran kelas dan kad ucapan.

apa yang perlu dibawa ke potluck tailgate

Kedai buku Presbyterian Pertama juga baru-baru ini bekerjasama dengan organisasi perdagangan adil bukan untung Sepuluh Ribu Desa untuk menjual barang hadiah yang dibuat oleh pengrajin yang kurang bernasib baik dari lebih dari 35 negara.

laman web pendaftaran sukarelawan terbaik

Dengan lima sukarelawan masing-masing bekerja pada hari minggu dari jam 9:30 pagi hingga tengah hari, pengurus kedai buku Kathy Gaston tahu bahawa dia memerlukan cara mudah untuk mengatur pergeseran.



'Sebelum DesktopLinuxAtHome, saya akan menghantar e-mel kepada sukarelawan dan mereka akan menjawab mengenai jadual mereka,' kata Gaston. 'Kerana e-mel saling melintas dan konflik lain, memerlukan waktu yang lama untuk membuat jadual kerja. Dengan DesktopLinuxAtHome, semua yang harus saya lakukan adalah menghantar satu jadual dan sukarelawan dapat melihat slot mana yang terbuka.'

Gaston mengatakan bahawa dia sangat menyukai bagaimana DesktopLinuxAtHome menghantar peringatan kepada sukarelawan mengenai peralihan tugas mereka.

senarai 100 soalan

DesktopLinuxAtHome merasa terhormat untuk memperkasakan genius buku di First Presbyterian Nashville dan misi mengubah dunia yang mereka dukung.



Baca Lagi Testimoni



Artikel Yang Menarik